הכרויות
מי אנחנו שירות לקוחות אמנת השרות הכרויות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
היכרויות
  סקר שפורסם בעיתון "תזה" השייך לאגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א מצביע על העובדה שמעל 35% מהסטודנטים בקמפוס עסוקים בחיפוש מתמיד אחר בן/ת זוג".
בעקבות כתבה זו, אנו,  בשיתוף אגודות הסטודנטים יזמנו שירות נוסף לסטודנטים ולאקדמאים הטרודים בלימודים ועבודה.
 
אודות אירגון "החצי השני":
האירגון פועל מזה כ- 16 שנים (החל משנת  1991) בקמפוסים וחברות עתירות ידע.
השירות ניתן תחילה באמצעות הדואר יחד עם אירגון פעילויות ואירועים.
כיום בנוסף לשירות זה האירגון מתפעל מספר אתרי הכרויות השייכים לגופים מוסדיים אקדמאיים שונים וכולם פועלים תחת קורת גג אחת: ארגון "החצי השני".
 
מטרת השירות:
אנו מאמינים שאהבה היא צורך קיומי והדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לנו, לכן אסור לנו להתפשר!!!
כדי לאפשר לך למצוא ביתר קלות את החצי השני שלך אנו מקפידים לשמור על מאגר איכותי, אמין ועדכני של סטודנטים  ואקדמאים המחפשים אהבה אמיתית.
לנו באירגון "החצי השני" חשוב שתהיו שבעי רצון מהשירות לפיכך אנו מפעילים שירות לקוחות אישי ואדיב הזמין בכל שעות היממה. אנו נקבל בברכה כל הערה, הארה, תגובה או עצה שלך.
 
החצי השני שונה מכל מה שהיכרת:
 
1. החיפוש נעשה בהתאמה דו כיוונית:
 אנו יודעים "שלטנגו צריכים שניים", לא מספיק מה אנו דורשים מהצד השני, חשוב לדעת גם מה הצד השני דורש. החיפוש נעשה מהיר ונוח כשהדרישותיהם של שני הצדדים מותאמות.
 
2. קהל היעד הוא איכותי :
 "החצי השני" מאגד בתוכו מספר אתרי הכרויות השייכים למוסדות אקדמאים כך שהמצטרפים אליו מדי חודש הם אלפי סטודנטים ואקדמאים.
 
3.הנרשמים מחפשים אהבה אמיתית:
 כשליש מהמצטרפים לאתר רוכשים את המנוי, מה שמלמד על רצינות כוונותיהם והתרשמותם מהשירות.
 
4.עדכניות המאגר:
לנו בארגון "החצי השני" חשובה האמינות והרצינות של המאגר כלפי הרשומים ושתהיו שבעי רצון מרמת האנשים. כחלק מהשירות, אנו חוזרים טלפונית למצטרפים. בנוסף יש עדכון של כל המאגר בכל חודש במיילים.
 
5.שמירה על הפרטיות:
 מנגנון ההתאמה הדו-כיוונית מאפשר רק לחברים המתאימים לדרישותיך לראות את הפרופיל שלך ולפנות אליך.
לתשומת ליבך: הקשר הראשוני בין הגולשים מתבצע דרך מערכת הודעות פנימית של האתר. פרטי ההתקשרות (טלפונים, מייל ו-(icq חסוים במערכת  אלא אם אישרת אותם לחברים בלבד.
 
6.תמיכה ושירות לקוחות בכל שעות היממה:
לנו בארגון "החצי השני" חשוב שתהיו שבעי רצון  מהשרות. נשמח לשמוע מה דעתך על האתר, על השירות, על הארגון. אנו נקבל בברכה כל הערה, הארה תגובה או עצה שלך.
מחלקת שירות הלקוחות שלנו עומדת לשירתכם בכל שעות היממה בטלפון: 1-700-700-450.

 הצטרפו עכשיו
 
עמוד ראשי | אודותינו | שאלות נפוצות | אמנת השירות | תמיכה ושירות לקוחות | הצטרפו עכשיו | הכרויות