הכרויות
מי אנחנו שירות לקוחות אמנת השרות הכרויות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
היכרויות
  הרישום באתר:
 
ש. מי רשום באתר?
ת. סטודנטים ואקדמאים המעוניינים בקשר רציני בלבד.
 
ש. איזו אינדקציה יש לכם שהמצטרפים לאתר,  אכן  אקדמאים וסטודנטים ?
ת. הפרסום נעשה בעיקר דרך אגודות הסטודנטים של האוניברסיטאות בקמפוסים ובחברות עתירות ידע, לפיכך טבעי הדבר, שהם יהיו אקדמאים וסטודנטים.. בנוסף, אנו מאמתים את הפרטים טלפונית עם המצטרפים לאתר.
 
ש. האם ההרשמה היא בתשלום?
ת. ההרשמה היא חינם.
 
ש. מה אני צריך לעשות כדי להירשם?
ת. למלא טופס הצטרפות קצר, עליך ועל בת הזוג בה אתה מעוניין. לחיצה על מנוע החיפוש תראה לך את בנות הזוג המתאימות לך כשבמקביל אתה מתאים לדרישותיהן
.
 
ש. אלו פרטים נחשפים?  כיצד מתבצעת התקשורת בין הגולשים באתר?
ת. פרטי ההתקשרות, שם משפחה וכתובת חסויים במערכת.
הקשר בין הגולשים מתבצע דרך מערכת הודעות פנימית של האתר, כך שפרטי התקשורת שלך: מספרי טלפון ודואר  אלקטרוני שמורים במערכת.
 
ש. מה נותנות לי שתי נקודות הקרדיט בסיום תהליך ההרשמה?
ת. שתי נקודות הקרדיט מאפשרות לך לקרוא שתי הודעות ממבקרים באתר.
 
ש. סיימתי את תהליך הרישום, מה עלי לעשות כעת בכדי להנות מהשירות?
ת. בחיפוש בן/בת זוג, עליך להכנס לצפיה בפרופילים הניראים לך, ולשלוח משם כמה שיותר הודעות.   לתשומת לבך: אין הגבלה במספר ההודעות שניתן לשלוח.
 
 
פרטי התקשרות:
 
ש. למה חשוב לציין דואר האלקטרוני עדכני באתר?
ת. בכדי לקבל את סיסמת הכניסה לכרטיס שלך בתהליך ההרשמה. בנוסף הפניות אליך המתבצעות דרך האתר מגיעות גם לדואר האלקטרוני.
 
ש. למה חשוב לעדכן פרטי התקשרות? 
ת. לנו בארגון "החצי השני" חשובה האמינות והרצינות של הנרשמים כלפי הרשומים באתר. לפיכך, כחלק מהשירות, אנו חוזרים טלפונית למצטרפים לאתר. בנוסף יש עדכון של כל המאגר בכל חודש בדואר האלקטרוני.
 
ש. האם פרטי ההתקשרות שלי  נחשפים לגולשים באתר? 
ת. פרטי ההתקשרות, שם משפחה וכתובת חסויים במערכת (מסומנים במנעול).
הקשר בין הגולשים מתבצע דרך מערכת הודעות פנימית של האתר, כך שפרטי ההתקשורת שלך: מספרי טלפון ודואר אלקטרוני שמורים במערכת. פרטי ההתקשרת שלך נחשפים לחברים המתאימים לך, רק במידה וסימנת שאתה מעוניין בכך.
 
תמונה
 
ש. מדוע כל כך חשוב לעדכן תמונה?
ת. בכדי לחסוך פגישה עיוורת, רוב האנשים מבצעים "חיפוש" רק לפי כרטיסים בעלי תמונה. לבחירתך שלוש אופציות לחשיפה של התמונה.
 
ש. היכן אוכל להוסיף / לעדכן תמונה או לשנות את  ההרשאה לתמונה?
ת. בכניסה ל"פרופיל שלי", בראש העמוד ישנו קישור לצירוף תמונות, לחיצה על הקישור תכניס אותך לעמוד הרלוונטי. בתחתית העמוד את יכולה לשנות את הסימון לגבי ההרשאה לתמונה.
 
ש. מתי התמונה מתעדכנת?
ת. מיידית, במידה והתמונה גדולה מדי אנו נסדר לך אותה מיידית.
 
ש. קובץ התמונה שלי גדול מדי, מה אני עושה?
ת. באפשרותך לשלוח לנו אותה למייל, והיא תעודכן לך בשעה הקרובה.
 
ש. כיצד ניתן לראות את תמונותי?
ת. לחיצה על הקישור "הפרופיל שלי" בעמוד הראשי תחשוף בפניך את תמונותיך.
 
 
ש. האם התמונה שלי נחשפת לכל החברים באתר?
ת. בפירוש לא. התמונה שלך נשארת חסויה במערכת ובכדי שמישהו יראה אותה הוא חייב להתאים לכל דרישותייך. ההתאמה באתר היא דו-כיוונית. ישנן שלוש אופציות לחשיפת התמונה:
א. רק למי שהתאים לך באופן דו-כיווני, כלומר רק לאותם האנשים המופיעים לך בחיפוש בן/בת זוג.
ב. רק למי שהתאים לך באופן דו-כיווני ושילם בעד השירות (חבר).
ג. "תמונה פרטית" תיחשף רק למי שתשלחי לו הודעה בתוספת סימון המיועד לכך.
 
ש. האם אני יכולה לחשוף את תמונתי רק למי שארצה?
ת. חיובי. ישנה אופציה לתמונה פרטית באתר, היינו, תמונתך נחשפת רק למי ששלחת הודעה וסימנת שאת מעוניינת לחשוף בפניו את תמונתך.
 
 
אפשרויות הניתנות כמבקר או כחבר באתר:
 
ש. מה ההבדל בין מבקר באתר לחבר באתר?
ת. מבקר נהנה מהאפשרויות הניתנות חינם באתר, בעוד שחבר נהנה מכל האפשרויות הניתנות באתר, תמורת סכום סימלי..
 
ש. כמבקר באתר האם אני יכול להנות מהשירות?
ת. בהחלט. מספיק שצד אחד יהיה מנוי כדי שתהיה תקשורת מלאה בין הצדדים.
בכדי שתוכל להפיק את מירב התועלת מהשירות, רצוי שתשלח כמה שיותר הודעות.
תמונה יכולה להוסיף הרבה.
 
ש. מה הן האפשרויות הניתנות לי חינם כמבקר?
·         מילוי כרטיס הצטרפות: פרטים בסיסיים עליך ועל הצד השני שהנך מבקש,
          כולל תמונות ופרטי התקשרות.
·         פירסום הכרטיס האישי שלך לבנות הזוג המתאימות לך באופן דו-כיווני.
·         אפשרות לראות את כל בנות הזוג המתאימות לך באופן דו-כיווני ולשלוח
          הודעות שאותן רק מנויות יכולות לקרוא.
·         קריאה חופשית של הודעות שמנוים שולחים.
·         קריאת שתי הודעות ממבקרים.
 
ש. מדוע כדאי לי לרכוש מנוי (בסכום סימלי)?
          החברות באתר מקנה לך אפשרויות נוספות ביחס למבקר:
·         לשלוח חופשי וללא הגבלה הודעות ופרטי התקשרות לכל מי שניראה לך.
·         לקרוא כל הודעה המגיעה אליך.
·         לשוחח און ליין עם בנות הזוג הנמצאות באתר.
 
ש. מה מחיר המנוי באתר?
ת. באפשרותך לבחור את תוכנית המנוי המתאימה לך ביותר החל מ-74 ש"ח לחודשיים. השירות ניתן בשיתוף אגודות הסטודנטים, לפיכך המחירים הם סימליים.
 
ש. מהן היתרונות בחידוש האוטומטי?
ת. בתום תקופת המנוי באפשרותך להנות מהמשך המנוי במחיר מוזל חודש בחודשו. בכל רגע ניתן לבטל את החידוש ובקלות.
 
ש. במידה ואינני מעוניין בחידוש אוטומטי, מה עלי לעשות?
ת. בקישור "רכישת מנוי" ישנה אופציה לבטל. ניתן גם ליצור  קשר טלפוני עם שירות הלקוחות הזמין בכל שעות היממה בטלפון: 1700700450.
 
חיפוש:
 
ש. מה מציג מנוע החיפוש?
ת. מנוע החיפוש מציג אנשים שדרישותיהם מותאמות (התאמה דו-כיוונית).
 
ש. מהי התאמה דו-כיוונית?
ת. התאמה שבה הדרישות שלך נענות ובו זמנית גם דרישותיו של הצד השני.
 
ש. לפי מה נקבע סדר הפרופילים המופיעים בחיפוש?
ת. לפי תאריך כניסה אחרונה שמצויין בכל פרופיל. מי שנכנס אחרון מופיע ראשון בחיפוש.
 
 
קבלה ושליחת הודעות באתר
 
ש. אם אני לא מנוי, האם אני יכול לשלוח הודעות?
ת. בהחלט, אתה יכול לשלוח הודעות חופשי, מי שמנויה תוכל לקרוא את ההודעה.
    מספיק שצד אחד יהיה מנוי כדי שתהיה תקשורת מלאה בינכם.
 
ש. אם אני לא מנויה, האם אני  יכולה לקרוא הודעות?
ת. כן, תוכלי לקרוא הודעות ממנוים (מסומנים בסמיילי צהוב) או של מבקרים (מסומנים בסמיילי אפור) בתנאי שיש לך נקודות קרדיט.


 
ש. כיצד אדע שפנו אלי?
ת. כל פעם שתקבלי פניה, המערכת תיידע אותך אוטומטית דרך המייל שלך. כל מה שעלייך לעשות הוא להכנס לאתר ולקרוא את המכתבים בתיבת ההודעות.
 
ש. שכחתי למי פניתי בעבר, כיצד אוכל לדעת?
ת. בחיפוש, מעל כל פרופיל, סימון של מעטפה סגורה מעידה על כל שלא פנית לחבר זה בעבר.
 
הפרופיל שלי
 
ש. היכן אני רואה כיצד הפרופיל שלי מוצג לאחרים?
ת. באמצע העמוד הראשי דרך הקישור: "הפרופיל שלי", תוכלו לראות כיצד מוצג הפרופיל שלך.
 
ש. כיצד אוכל לערוך את הכרטיס שלי?
ת. בקישור "הפרופיל שלי" ישנו עמוד פרטים אישיים.
 
ש. מה עלי לעשות בכדי שהפרופיל שלי יהיה יותר אטרקטיבי?
ת. מומלץ למלא את הטקסטים החופשיים ולהוסיף תמונה. התמונה נחשפת רק למי שהתאים לך באופן דו-כיווני, ישנה אפשרות גם לתמונה פרטית.
 
ש. מהי חסימת פרופיל וכיצד זה פועל?
ת. במידה ואינך מעוניינת שאדם מסוים יפנה אליך, מכל סיבה שהיא, באפשרותך ללחוץ על כפתור החסימה.
 
ש. כיצד ניתן לשחרר אדם שחסמתי את הפרופיל שלו?
ת. בעמוד הראשי בכרטיס שלך יש כפתור "ניהול מידע" שם ניתן לראות את מי חסמת ולשחרר בחזרה את מי שאת רוצה.
 
ש. האם ניתן לשמור את הפרופילים המועדפים עלי?
ת. כן, בכל פרופיל המופיע ב"חיפוש" ישנו כפתור "מועדפים", לחיצה עליו תוסיף פרופיל זה לרשימת הפרופילים המועדפים עליך, בקישור "ניהול מידע" ניתן לצפות ברשימה זו.
 
ש. מהי חסימת פרופיל וכיצד זה פועל?
ת. במידה ואינך מעוניינת לקבל פניות מאדם מסוים, מכל סיבה שהיא, באפשרותך ללחוץ על כפתור החסימה בפרופיל שלו.
 
ש. בכדי לקבל פניות  מה עלי לעשות?
ת. להשקיע בפרופיל שלך:  לשים תמונה, להשקיע בטקסט החופשי ולשלוח כמה שיותר הודעות במיוחד אם אתה לא מנוי.
 
 
הקפאה
 
ש. מהי הקפאת הפרופיל?
ת. הקפאה מונעת מבני הזוג המתאימים לך לראות את הפרופיל שלך, כך שלא תקבל הודעות.
 
ש. האם אני יכול לקבל תשובות להודעות ששלחתי כשהפרופיל שלי מוקפא?
כן, האנשים יכולים להשיב להודעות שלך.  אך אינם יכולים לראותך בחיפוש.
 
ש. הכרתי מישהי ואני מעוניין לבטל את החברות, מה אני צריך לעשות?
ת. הכנס לכרטיס שלך, ולחץ על כפתור "הקפאה". במידה ותרצה אי פעם שוב את שירותינו, תהיה זכאי להמשיך להשתמש בשרות תחת אותו מספר מנוי. הקפאה אינה מאריכה את תקופת המנוי.
 
ש. כיצד ניתן להחזיר מנוי שהוקפא?
ת. בלחיצה על הכפתור "הפשר מנוי".
 
דיבור ישיר (מסנג'ר)
 
ש. מהו דיבור ישיר וכיצד ניתן להשתמש בו?
ת. זאת תוכנה המאפשרת לך לדבר און ליין עם האנשים הנמצאים איתך באתר.
 
ש. האם יש אפשרות לשוחח עם האנשים און ליין?
ת. חיובי. ניתן לשוחח בצ'ט רק עם האנשים המתאימים לך באופן דו-כיווני.
 
ש. כיצד אראה מי נימצא און ליין באתר?
ת. לכל אחד הנימצא, כמוך, באתר יש כפתור מהבהב בצד שמאל "אני באתר".
 
ש. במידה ואני מעוניין לשוחח און ליין, מה עלי לעשות?
ת. עליך ללחוץ על הכפתור המהבהב "אני באתר", חלון הצ'ט יפתח ואז תוכל לשוחח.
 
ש. במידה ומישהו פונה אלי בדיבור הישיר ואינני מעוניינת לשוחח איתו, מה עלי לעשות?
ת. בחלון הקטן שמופיע לך על הצג במחשב יש אופציה ללחוץ על "בטל".
 
ש. אם אינני מעוניינת שיפנו אלי און ליין באתר, מה עלי לעשות?
ת. בכל פעם שאת נכנסת לאתר יש לך אופציה ללחוץ על כפתור "אל תציג אותי און ליין" מאמצא העמוד הראשי,  כך אנשים שהתאימו לך אינם יכולים לדעת שאת נימצאת בכרטיס שלך.
 
 
כניסה לאתר
 
ש. שכחתי סיסמא, מה עלי לעשות?
ת. בדף כניסה לחברים יש קישור "שכחת סיסמא?", עליך ללחוץ על קישור זה, למסור את המייל שלך או שם המשתמש שלך והסיסמא תישלח אליך למייל.
 
ש. האם ניתן להחליף סיסמא או את שם המשתמש שלי?
ת. כן, ניתן לשנות אותם דרך הקישורים הנמצאים באמצע העמוד הראשי.
 
ש. החלפתי כתובת דואר אלקטרוני, מה עלי לעשות?
ת. בכניסתך לאתר תוכל לשנותה בפרטים אישיים, עם החלפתה, עליך ללחוץ על "עדכן שינויים" בתחתחת העמוד. ניתן גם ליצור  קשר טלפוני עם שירות הלקוחות הזמין בכל שעות היממה בטלפון: 1700700450.
 

  לשירותך לאורך כל הדרך
"ארגון החצי השני"
 
עמוד ראשי | אודותינו | שאלות נפוצות | אמנת השירות | תמיכה ושירות לקוחות | הצטרפו עכשיו | הכרויות